22:54

Hejsan
som ni vet har jag varit med julia och elin idag :)?
aja hannah kom för en stund sen och nu så har elin hål i läppen kanske lite förstor pärla och alla behöver inte ha på samma ställe men jag tycker det blev schysst (h)men hon skulle hem o byta pärla :)
men aja dom har gått hem nu ungefär vid tio gick dom...
så nu sitter jag här hemma själv! dom sissta timmarna jag har av kvällen :)
as nice i bland.
o klara åker i morgon :( inte okej.. :(
men aja... i morgon tar jag sällskap med lolloh :) sen så ska jag möta becka efter vi har slutat :)
eller ja hon har lunch sen så ska ja va med lolloh orom =D as nice :d
bilder från mobilen nurå :)

Kommentarer
Postat av: sally

freedri asnice as¨s¨åååå! :D

jag sakna dig :(

2010-08-26 @ 23:00:32
URL: http://fokussally.blogg.se/
Postat av: sally

BARA VI (66666666666666666)

SCOBEETTETE!

2010-08-26 @ 23:12:43
URL: http://fokussally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0