as nice.

hahha tja!
jag o elin skulle se film för julia skulle hem så somnar jag. skräll haha
men aja sen kom lolloh
och nu har hon dragit för att hon skulle hem och äta.

elin sitter just nu och läser en bok! hahahahah tönt

öm snart antar jag att det är mat. hoppas jag det kurrar i magen även att jag typ ätit ett kak paket !haha
juste! jag skrev i går att jag skulle lämna in dom dära papprena så det har jag med gjort.!:D
hoppas på en dator snart då!

Juste. vi har fått scheman idag också !:D
as chill slutar 5 i 12 på fredagar... :D
fast på tisdag eller onsdag så har vi en lektion som är 2,5 timmar lång!:o

Bilden...
Morgon frilla.. och sen skolan frillan hahahaha :D
jag har inte lockat det eller nått... -.-'' la mig med blött hår :)! hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Liza

Sv: Så lite så (;

Allt bra?

2010-08-25 @ 20:50:30
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0