as nice dag?

Hejsan alla.
idag var jag i skolan. haha
gick åt helvete med brobyggandet.
haha sen spelade vi minigolf.
sen så fick vi dra hem. as nice
men då kom ida o fråga om skjuts ojag hade inget och göra...så jag skutsade upp henne till stenstalid.
sen ringde lolloh o då mötte jag henne.
sen så var vi med ellen sally hannah elin.
typ skoj. :D

men sen drog jag hem för dom har katt o jag fick svårt och andas -.-''' som vanligt,


men jag ville inte vara ensam hemma så jag ringde julia.
men så kom jag på att jag ville och köpa grejer.

Jag ville ha en spegel i mitt rum. haha så det var vi till loppis o köpte HAHAH
alltså en mögel spegel som jag inte dirren behöver vara rädd om HAHA(90:-) haha

mmen aja.. sen drog vi till coop
och då köpte jag & julia en cola.
av pappas pengar(6)

där mötte vi madde. och sofia (h) :D
och snackade en stund

sen drog vi hem till mig och gick ut med nisse för en gångs skull.

vi måste ju tänka på varat Bmi.
HAHAH så åt vi spagetti och köttfärssås HAHA

och nu har vi bara varit på skratt humör o snackat osv :D
as nice dag.

och juste på coop så köpte jag även nya rakishyvlisar HAHAHAHAAHA
amen det var dagen orkar inte skriva mera. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0