back to town

hejsan alla bloggläsare :)
haha dagen har varit så jävla bra ska jag säga er :)!
först så blev det och va med julia sen så åkte vi till karlstad. nice
sen så köpte jag 2 snygga tröjor enligt mig.
och en adidas tröja den var GRÖN. hahaha!
sen så bjöd pappa mig och julia på fika. asss nicee
sen så åkte vi till bergvik i karlstad hehe.
jag har inte skrattat så mkt på länge. hahahhaha
sen så fick jag och julia dela på en energi dricka & så fick jag en ben&jerry as nicee
sen gick jag och julia på en promenad och bättrade vårat bmi hahaha.
sen åkte vi till gästhamn och mötte elin hehe. så kom ellen och fellan förbi så vi hälsade på dom med hehe.
och när vi skulle åka hem fick julia skjutsa mig på paket hållaren :D
och nu har vi bytt mobil i några dagar haha!
ville låna hennes och hon min så vi testar varandras haha.
men aja kort kommer väl nån dag. HEHE (H)
fixade även julias header med förut :$ typ fräsch

Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag hamnade här via bloggstart och ville bara önska dig enn skön helg =) Kram från Fröken M

2010-08-13 @ 15:52:23
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0