dagen

Hejsan idag vaknade vi typ halv 2.
sen steg vi upp och tryckte på en film den hette typ before 10.00 Bc eller något haha.
sen fick vi mat det smakade faktiskt bra . :D
haha
och så har jag hittat en ultimat depp låt haha
men jaja sen skulle elias hem och då satt jag och eddie vid en varsin dator :D
hehe... sen drog vi hem till mig för jag behövde duscha och byta kläder och medans jag gjorde det så satt eddie vid datorn.. sen kom pappa och skjutsade pappa oss till lidl och då köpte vi energi dryck ... As nice.
och nu sitter jag här vid min dator ...eller det är ine min dator :$ men men


simpleplan - im just a kid



I woke up it was 7
I waited til 11
Just to figure out that no one would call
I think I've got alot of friends
But I don't hear from them
What's another night all alone
When you're spending every day on your own
And here it goes

I'm just a kid
And life is a nightmare
I'm just a kid
I know that it's not fair
Nobody cares cuz I'm alone and the world is having more fun than me


Kommentarer
Postat av: Alexander

sv; haha, skönt vet jag inte, men roligt var det! :)

2010-08-19 @ 01:31:28
URL: http://mellgrenalexander.blogg.se/
Postat av: Emma

Elias HAgelberg :D ?

2010-08-19 @ 15:31:41
URL: http://artoraacklit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0