gästhamn dag nr2 #

hejsan bloggen
jag har varit strängt upptagen med
att varit på gästhamn- där har vi träffat folk (:
men jag var hemma en sväng förut fan vad skönt det var och vara hemma och äta mat osv!

för i går blev det en pommes tallrik och idag med (:
lite cider osv slank också med ner ... haha

just nu så kom en as dålig låt upp på spotify.. man lixom orkar inte bry sig om att byta HAHA

jag blev hämtad vid 12,  ungefär. skönt för det var as kallt ute.
haha, det var en som sjöng något men innan sa han något som kom oväntat..
till alla er som har bloggar.. så är det någon som kommenterar anonymt...något .. våga säga vilka ni är haha
aja.. var rätt jävla många p12 där som man aldrig sett haha...

aja ser det ut som om jag orkar skriva mera...

jo en sak till besviken på banden!
får jävla plastband... man vill ju ha tyg band HAHA en del går ju bara in för att få ett sånt band =D



Dör hahahahahahahhaha
JUSTE TILL DEN SOM SNOTT MIN CYKEL DRA ÅT HELVETE JÄvLA GRIS - mh jävligt hårda ord. ah

Kommentarer
Postat av: i n g r id

Men usch ;s

2010-08-22 @ 15:20:21
URL: http://ingridramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0