Helvete

Hejsan alla 35 läsare som har kolat idag !
nice.
i natt så har jag inte sovit något nästan typ snorig och slem i halsen... och astman gjorde det inte bättre -.-!
haha vaknade av att jag inte kunde andas och hade slem i halsen så jag fick springa till pappa och väcka han !( för jag visste inte vad jag skulle göra! kunde ju inte andas förfan)
men det gick ner lite så jag kunde spotta ut skiten BLÄH :(

men idag fick jag host medicine av mammi så nu mår jag bättre..


och när min granne kommer in och plingar på blir det nog och färga utväxten & luggen..
luggen kommer bli orange men det är chilll (h)

Kommentarer
Postat av: felicia (:

underbar blogg.

2010-08-22 @ 18:30:12
URL: http://gustafssonfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0