jag vägrar även om du tvingar mig!

Hejsan!
jag sitter här just nu har tvättat håret och fixat en spotifylista till en kopp Te!

i morgon kommer nog kanske julia på morgonen till mig kommer nog ha 20 min eller nått på oss tills jag åker till lolloh så tar vi sällskap haha. :)
Sen efter skolan ska jag möta elin för hon ska ge mig ett head sett som jag skulle få köpa av Emma ! tack emma :)
sen så ska vi antagligen möta julia ? Ah  du det tror jag  haha.

(lolloh har varit med också  en sväng)

förut så kom madde och hannah förbi när vi skulle baka muffins..HAHAHAHA lite fail asså synd att jag inte laddat in bilderna om vi ens tog på de fastbrända ungefär 3mm höga muffinsarna.. och så hade jag såklart glömt stekpannorna i ungnen så handtaget hade nästan smält ... det bubblade.. haha!

men aja vi skulle bara göra det eftersom vi var hungriga haha och kakorna hade jag visst redan ätit upp ;$$

och senare typ 10eller nått frågade hannah om jag ville komma ut o gå en sväng runt huset o visst det ville jag hade typ suttit inne heladagen och så har det regnat :( usch fy och bläh!
så vi gick en sväng som jag kanske sa :)

sen när jag kom in så tvättade jag håret och gjorde en blackcurrant te ;) och här sitter jag nu.







en as gammal bild på oss.
haha kul hade vi då.
nu med.
men aja bilden är mögel.
haha fyfan hejdå.

nej juste.
klara åker snart bort :(
kommer sakna henne!:( hon åker till kalkylhage. ...f an glömt hur man stavar.. :( HAHAA


woooooooooooooooopsiiii klockan är visst snart ett ;$$$


musiktips... denna låt är asbra dunkar den just nu 8D 3OH!3 – STARSTRUKK - FEAT.KATYPERRY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0