morgon inlägg egentligen

Hejsan eftersom jag inte hinner lägga upp ett inlägg i morgon bitti så tänkte jag att jag kunde skriva det nu.
i morgon så börjar vi klockan 9 !
vi ska ha stationer och så ska vi ha volleyball turnering. jag hatar det så jag ska inte vara med. det var bara på skoj sa dom ju? amen i morgon blir det en slapp outfit..
det har varit så jobbigt att ha jeans på sig i 2 dagar.. haha nejrå men i morgon blir det mjukis byxor och en Tshirt och en cardigan eller vad dom nu heter.
och i morgon bitti kommer julia.
sen när hon går så kommer erik och så när vi kommer till skolan ska jag möta en gammal vän .

men vi som inte var ombytta skulle vara coatcher? hahah vet knappt vad det är ju.. typ någon som berättar hur dom ska spela för att vinna men jag säger bara kör gärnet!
HAHAH

och så behöver jag ett head sett någon som kanske kan sälja ett par 80kr?
till soney ericsson

vore as schysst (h)



snygg min & tavla ja!

Kommentarer
Postat av: emma

jag her ett headset från sony Eriksson (om det var det du mena med head?;$) du kan få köpa. och jag vet inte men Elin Sten går ju på skolan och du träffar väl henne oftare du träffar mej antar jag så om du ger henne pengar så tar jag med headsetet till skolan och ger det till henne ja, du fattar? du kan vell höra av dej på sms eller ring eller nåt?



;)

2010-08-25 @ 15:30:00
URL: http://artoraacklit.bloggpaltsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0