redå för skolan Yeey

Hejsan förut var ju pappa o jag på coop och köpte 5 kollegeblock och 6  Pennor
så jag är rätt redo för skolan i morgon.. haha våran första lektion är lokala datanät :)
vene vad det är men det är chill ;)
sen så gick vi hem till hannah en stund sen hem till mig och kollade på tv och så kom julia till mig sen så satt jag och åt och då stack dom hem till hannahs pappa för dom skulle hämta nått ;)
och så när jag hade ätit klart så gick jag ut och mötte dom dom var precis på väg till hannahs mamma ;)
Vi har även kollat lite på tv där och kollade på så man bäddar.. eller nått inge bra film alls om jag får säga så... haha
så jag gick hem för att det var kallt och jag hade läxor att läsa vilket jag läste några sidor och sen så orkade jag inte mera,... eftersom jag inte fattar ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0