rosor är röda violer är blå och jag är bäst (h)

hejsan alla bloggläsare!
haha
idag gick jag ju hem och la mig och sov.
sen så när jag hade vaknat var jag med julia fryk
men vi skulle även vara med klara med men hon skulle hem och äta! :)haha
men aja sen så drog jag och julia ner till stan och där köpte jag en energi dricka! ;)
och mötte en som heter jennifer och snacka lite :)
sen efter det drog vi till sjukhus-tunneln och väntade på klara.Och när vi väntade kom Elvira och hennes kompis förbi så då snackade vi lite med henne sen skulle hon hem till hennes kompis!? hehe
och då kom klara! och så cyklade vi hem till mig.

Hemma hos mig kollade vi på film och åt nektariner hahaha!typ fräscha!?
Och så kom jag överens med min pappa att vi ska åka och köpa lite nyare kläder tills skolan börjar! :)
ska bli någon T-shirt och en ny Adidas tröja kanske ett par jeans med men inte säkert !?:)
Men jag kommer inte kunna välja vilken färg på tröja jag ska köpa så jag tar med mig julia ;)! haha
Så att i morgon bär det av till karlstad ;)!
Och så var jag nyss ute och mötte becka och så drog vi hem till henne en stund, haha mycket kul ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0