vintern påväg?

tjenare mitt långa inlägg raderades... helvete
men aja idag har jag varit på bygget med becka o ludde
och så har vi haft den första bild lektionen på gymnasiet

och så pratade jag om att det är svinkallt och cykla till skolan på morgonen !:o
bara en adidas tröja och en vanlig tröja och ett par jeans snart blir det och ha som den outfit
som är på bilden
eller jag tog bara den randiga mössan haha jag hittade den i en byrålåda haha!.
men aja
det var istort sett hela dagen haha. i morgon har vi svenska i sal e27 var det nu ligger haha vi kommer komma försent haha, men aja det är väl chill, nä
men snart hittar jag lätt som en plätt :)


Jag dissar vinter kläder så jävla stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0