we just live beacuse we are going to die, thats life

hejsan bloggen jag har typ inte bloggat på en hel dag men det kanske beror på att jag inte fick min sömn i natt jag somnade vid kl 5 -.- hahah
och eddie somnade vid 7 och jag har varit med han hela dagen...
men så hära började min dag att jag vaknade av att jag hade fått massa sms från folk :)
så roligt att få sms haha men inte när man ska sova..
men sen så åt jag inget till frukost och sen till middag så ät jag en härlig sallad :)
mums vad det smakade gått...
'
nej jag är inte en sån bloggare som ljuger hela tiden för att värka smal eller nyttig hahha!
.
AHAHAHA nej jag skulle inte tro det...
det började med att jag vaknade var på dåligt humör åt chips fick ont i magen och sen åt jag och eddie nudlar haha
jag äslar verkligen asta men iaf sen kom hannah och ville låna min cykel nyckel men vi skulle ha den senare .. men eftersom jag är en snäll kusin så lånar jag ut den så fick vi energidricka av hannah tack så mkt!:D
sen så skulle hannah möta madde & klara vid netto så vi följde henne en bit sen drog vi till eddie :)
och var där en stund
.
sen så drog vi till handlarn där moa var så drog vi till södermalm en stund och det satt typ knarkare på en bänk !:o eller ja alkisar :( jag är liv räddd för dem men dom satt bara där så det gjorde inget..
.
och nu har jag kommit på att jag har inte en jävla fucking punkt eller ngt. haha
och så har inlägget blivit ganska långt och jag tänker fan inte läsa igenom det.. men aja vart var jag jo juste vi mötte moa och drog till söder och satt där en stund innan vi drog till eddie
.
. och så åkte anna förbi så jag skrek på henne och sen gick jag och mötte henne och hennes kompis klagade på mina mjukisar!:o HAHHAHA
men det är klart det är rätt tattare men dom är sköna och härliga och gå i men om jag ska på gästhamn så ville dom att jag skulle ha jeans på mig så det får väl bli så haha...
.
.
sen kom pappa och hämta mig kl 8 och det är faktiskt skönt och bara vara hemma med :)
jag har lirat lite det brukar jag inte göra när jag är med någon...
ohnej :( colan står på hyllan och jag sitter i soffan :(
men aja nu ska jag hämta den så vi hörs !
gammla pix från denna sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0