en dag på stranden ;$

Tjenare!
detta har faktiskt varit en bra dag och jag har inte varit med någon !:)
konstigt... haha nä
jag vaknade hos hannah klockan 11:00 och så gick jag hem till pappa för att
jag och han skulle åka till gotbol :)! Yeey!
Vi tog en sväng mot lidl och statoil jag åt en franskhotdog HAHA jag kom inte håg hur man stavar det ;$
men aja sen bar det av till gotbol en strand, När vi kom fram fanns det bara enledig plats nära stranden eftersom det var en som precis hade åkt!:)!
Jag sprang och tog ett dopp det var rätt kallt ;$
och sen drog vi hem till farmor ... och så fick jag kolla på Tv! :) haha
disney channel osv alla dom dära kanalerna som vi inte har hemma :)!
sen började det åska så jag fick rycka ut kontakten ;o!
Och nu är vi hemma det har regnat här med :(!
Och i morgon ska jag klippa mig jag undrar hur... hm...?

Kommentarer
Postat av: The Price of love

ÅH vad underbart att ligga påp standen :)

2010-07-11 @ 20:44:02
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0