ey bilder kommer snart :)!

Hejsan bloggen nu har jag fixat en enkel header :)!
och i morgon är det RixFm :)! yeey klara du måste med!
och nu har jag as ont i huvudet för att jag spelade kalonline och lvlade lvl 37 ;) haha!
men jaja och så håller jag på och laddar in bilder sen i förrgår och i går som jag laddar upp här senare!:D
klara typ our night (6) haha :)
men aja slänger upp bilderna efter fixat dom och laddat indom :)!
Och förut så var jag med elin & hannah sen drog hannah och jag ner på stan för jag ville äta och hannah skulle kolla efter fundation stavning och värmeskydd.. medans hon gjorde det så gick jag mot viking och beställde en moppe meny och smsade becka att hon och ludde skulle komma och hålla mig sällskap :)! så det gjorde dom och sen kom hannah med drog lika fort annars skulle hon inte få skjuts hem :)
Men jag satt kvar och åt haha ! och så gick vi runt lite och sen drog vi till gästhamn och då kommer elin & hannah,
och jaja sen ville dom äta osv!
sen drog vi hem och då började det regna :( men becka och jag är tuffa nog att gå hem i spöregn medans hannah och elin får skjuts hem! Latisar haha :D
men jag har haft det skit roligt i dag faktiskt :)! och i morgon blir det RIX FM! YEEEY :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0