hehe ;$

HejHej
nu är jag hemma från middagen vi har även varit & badat det var as skönt i vattnet fettsteek (h)
haha
men aja sen drog vi till coop så köpte min moster en monster och en chokladkaka och en tuttifruttipåse ;$ haha
och sen drog vi till gästhan där vi mötte elin & klara
Och hannah och klara skulle sova hos klara i natt och elin följde med mig hem i kväll
och så sover elin här i natt !:D
Och så har vi gjort om i mitt rum fett bra blev det men kanske lite litet och så lyckades jag precis koppla ihop datorn så bra som jag är och Tv:n med hehe :D
men jaja nu ska jag kolla facebook lite snabbt kanske skriver senare Herrrah!:D
HAHA kolla brännan (h)
Markus Krunegård – Jag är en vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0