orkade visst ett inlägg till ;$

Hejsan och wooopsi ;$
haha jag fick en sån blogg lust nu så jag var tvungen att skriva lite. men inte vet jag om vad jag ska skriva :)
hm..
ja ! jag vet. jag kan skriva om dagen :)!
Hm igår var det inte en så bra dag eller visst jag hade kul men sen på slutet sket det sig...
Men jag vaknade upp i min säng klockan halv två tror jag och jag kände att jag var tvungen att göra något av dagen :) så jag tryckte på datorn och satt där en stund då jag fick svar av emilia att vi kunde va och så skulle sally vara med (:
Och så fixade jag mig alltså borstade tänderna och tvättade håret och åt frukost och drog i väg och mötte sally (:
och sen stack vi ner till stan och mötte emilia. :)!
Och sen drog vi till gästhamn och satt där en stund och sen så kom becca :D
och så var vi en stund och sen skulle jag hämta en grej hos hannah sen drog vi ner till stan igen.
Och då när vi kom ner så satte vi oss en stund sen så drog emilia hem och vi gick runt lite på stan och pratade.
Sen gick vi hem till en som jag inte minns namnet på >.< men hon var iaf as ball & rolig haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0