skara sommaland ?:)

Hejsan bloggen!
jag har varit lite off men det kan faktiskt bero på att
jag har varit i skara sommarland förstadagen  när vi skulle åka så jovisst hannah och jag försover oss 3 timmar -.-
men sen stack vi i väg iaf vi struntade i skara första dagen för att det regnade och gick på bio ist osv :)!
andra dagen regnade det med men vi ville ändå in till skara så det gjorde vi vi åkte några karuseller jag venne och jag orkar ladda in videon från mobilen men jag filmade när vi åkte ett tåg HAHAHA
men aja
sen badade vi och jag stog i en varm dusch kanske 1 timme ? det var as skönt :)
sen åkte vi hemmåt för hannahs pappa skulle springa ett lopp, men hannah och jag gick på bio ist vi Köpte KLADDKAKA hahahha! ooch popcorn ;) men aja
sen kollade vi någon film på  tv:n vi bodde i något hus där man delas kylskåp och tv rum osv men varsinna rum hade vi iaf :)!
sen efter filmen så gick vi och la oss och i morse åkte vi in till staden för att hannah skulle till intersport sen åkte v och köpte glass sen så somnade jag och vaknade vid rondellen när man ska in till khamn från bäckhammar :)!
och nu har jag precis ätit nudlar mums!
ska la slå på en film nu  eller ngt :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0