tjenare bloggen!

tjenare :>
igår skulle jag sova över med lolloh och elin och hannah :>
men jag fick astma Och hade svårt att andas och det hjälpte inte att gå ut så jag tog cykeln och drog mig hemmåt,
.
.
När jag ändå skriver kan jag berätta om gårdagen :)
igår var jag med lolloh och hannah & elin :)
vi badade vid gästhamn :) kanske inte så fräscht vatten men det var 35 GRADER ute...
så man är lixom tvungen eller hur ?;o
.
.
Aja... vi satt vid gästhamn hela dagen och badade..
Och sen skulle jag hem och äta eftersom jag var hungrig :)!
Det tog kanske en timme ?!
men sen drog jag till charlies där dom andra var :> sen drog vi till gästhamn igen ;)
Och sen kom ludde och putte tror jag han heter :)!
aja sen drog dom och vi drog oss mot elin :)!
Och där var jag tills klockan halv 7 när jag åkte hem för att det blev för jobbigt :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0