dagen ? :>

Hejsan
idag vaknade elin och lolloh här!:)
och jag vaknade i pappas säng men det är chill (h)
för igår hade elin tagit upp hela min säng så jag gick in dit och la mig (pappa var inte hemma eftersom han inte var hemma hahahahhaha!)
men jaja sen så skulle vi ha bakisdag HAHAH! alltså en dag med godis och kolla på film !:)
men så blev det inte vi drog och mötte linn & tom & ellen :) sen drog vi till gästhamn och satte oss där !:)
då kommer sally,ludde, sinna tror jag att han heter ? med en kompis och så satt vi där en stund sen så drog jag och elin hem och hämtade elins nycklar och åkte hem till henne då alla var där utanför eftersom vi skulle grilla :)!
så vi grillade lite och hade det mysigt men så fort jag kom dit (elin cyklade i förväg) så trillade sally ner frånstudsmattan och slog i ryggen vet inte om det gjorde så ont men kul såg det ut hahaha!
och aja nu orkar jag inte skriva mera om vad vi gjorde och jag vet att jag inte skriver punt eller storbokstav men det orkar jag inte det är ju bara en blogg right ?.....;)
sen drog lolloh och jag hem jag fick gå från konsum eftersom jag inte hade en cykel!
och så kom jag hem och packade !;-)
och nu har hannah kommit !:) men nu börjar jag på ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0