fan.

hejsan
jag vaknade vid 8 av att mamma ringer och väcker mig, sen så blev jag irriterad på att erik ringde när jag står och tvättar håret...och sen för att vi skulle till värnanäs -.- sen fick jag och erik sluta tidigare och åka hem med maria (göttmos)
alltså jag orkar inte cykla ut dit i morgon med(eller ja vi fick skjuts ut dit och hem men i morgon ska vi cykla ), och sen var jag med julia (: vi cyklade ner mot stan vet ej varför men jaja sen så mötte vi elin julia blad och lolloh och så åkte vi hem till mig, :)
och julia färgade håret på julia :) och så kollade vi lite på en film och sen paranormal activity 2 utan text -.-
Och här sitter jag nu utan någon och skriver på msn :)
TAGGA REGN I MORGON!(6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0