Hannah & Fredrik !

Hejsan igen ...;)
Nu har hannah Och jag packat klart !:)
hm....och fyllt mobilderna med musik! ;>
det kommer bli grymt nice.....
Gissa vart vi ska ............;)?
haha (a) jag har redan nämt det i något inlägg men aja nu säger jag det igen!:)
Vi ska till västkusten! :D
vi ska försöka göra något vidieo inlägg från bärget eller stranden eller varför inte gräbbestad?:)
vore väl kul och spela in ett från en stad?:)
HAHA! om det finns någon som bor på västkusten så kan ni ju smsa 073-8245076 :)!
men aja det kommer bli kul vi ska sola kanske bada ? och man måste ju ;> fiska krabbor!:)
Ni kanske undrar hur man gör det ?:)
aja nu ska jag berätta!:D
man behöver tråd :) ganska tjock tror jag !:D och en klänypa och en blåmussla :)!
blåmusslan krossarman och då finns det ju "kött" i den som krabborna äter !:)
då tar man och klämmer fast klänypan på musslan binder-fast tråden i klänypan och firar ner och så kommer det säkert nån krabba och vill käka och då rycker man upp så har man en hink med vatten i och så "sammlar" man och när det blir förmånga i den så häller man ut dom i havet igen dom ända som åker till skada är musslorna !:(
men det finns väl mera musslor än jag vet inte vad så vad skulle det göra? vi ska väl på havetshus med det är massor av akvarier och tusentals fiskar!:> as grymt och jag gillar verkligen verkligen djur som fiskar !:) fast städa åt dom orkar jag fan inte! hahahhahaha(6)
stal från wynaut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0