Hey!

hejsan nu sitter jag har idag har jag :
Började dagen med att gå upp sen så iväg till skolan och åt frukost!♥ göttigt!
och sen drog jag & erik hem till mig, och sen vart det iväg till bowlingen, på fyra serier så fick jag ca;200 poöng medans erik fick något med 400 (: haha jag suger på bowling men dom två sista slagen vart två strikar (:
sen mötte jag elin och cyklade hem till mig. (:
Vi snackade lite om i vintras hur mycket vi saknar den tiden :(♥
sen så åkte hon till karlstad med madde hannah och hannahs mamma och någon kompis till henne (:
men aja nu sitter jag här har inte orkat blogga mycket idag. jag har nämligen slut på ideer jag brukar ta ideer från andra bloggar men jag har inte orkat kollat på någons ;$

Jag ska nog fixa bilder snart så sjukt tråkigt med no pictures...
så jag slänger in några gammla bilder (:!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:01:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0