k

hejsan igen jag hade egentligen blogg pause, men jag orkar ändå göra ett inlägg eftersom jag är ensam !
haha
men i morgon ska jag åka till en kompis"emma heter hon =D" med min kusin hannah ;)
haha det kommer säkert bli trevligt " jag menade det"  hoppas att du har stuttsmattan uppe för det är grymt kul när man har lärt sig volt, och så har jag ingen egen själv, " jag orkar inte bry mig om jag har stav fel eller något  nu..
men jaja
idag har jag varit hos kusin som tog studen i fredags, och fikat med pappas sida av familjen as nicet hade vi det, och sen så mötte jag Julia en sväng och så drog vi till mini maxi och köpte lite godis, =D
och drog till gästhamn " eller ja inte gästhamn men i hamnen där haha!
det var en som inte kunde starta bilen så han typ låg på backen och kollade under bilen och vi bara " vad håller han på med!?!?! haha!
och så har det hänt mkt mera men nu orkar jag faktiskt inte skriva mera, men ni får ha en forstatt trevlig dag =D!
Hejs!






/ är det jag som inte kan skriva punkt, stor bokstav eller stava ? ;o

Kommentarer
Postat av: Emma! "kompisen"

Hej! ofc studsmattan är uppe! :D ock jag kan typ jöra volt!!!! (y)fast bara bibland :$ japp men vi sess då :D mn vrf skrev du hos en kompis och inte hos Emma? :O jajja, skit samma, vi ses! :D

2010-06-14 @ 09:32:47
URL: http://artoraacklit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0