kollade precis kenza.se

Hejsan!
kolla:
1:Kenza är snygg!jävligt (hott om jag får säga ;) ...)
2:hon är nog rik!
3:hon är modell!
Bilden!
2kenza haha! en bakom henne och en som är den riktiga =D haha!
Hennes hund är ju hur söt som helst!:o
Och kolla kommentarerna på detta inlägget bara... jag vill med vara känd,... fast ja känd som att alla gillar mig inte att som hatar mig som mera än 50% gör med kissie!
men jaja jag Hissar henne för hon är grymt snygg! :o
tänk o ha henne som flickvän eller ja hon kanske är lite för gammal men men ;) mohahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e faktiskt jävligt snygg nu när jag kollade

hennes blogg endå ;) fick dåligt samvete för de jag skrev förlåt xD

2010-06-08 @ 16:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0