min adidas tröja är funnen !:)

Hejsan allihoppa! :D
jag är jävligt glad nu jag har hittat min adidas tröja !:D
jag har letat efter den i flera veckor!:o
Och ni kan inte gissa vart jag hittade den -.-''
jag hittade den hängande på dörrhandtaget och mamma sa att den hade hängt
där sen skolan !:o
och jag började leta efter den före skolavslutningen !
och det var tur att jag hittade den för annars skulle jag ju lika gärna kunnat slänga 700:- i sjön ?:o
så onödigt att dom ska kosta så himla mycket... :o
eller ja för en del kanske det inte är det men för mig är det, eftersom jag får spara mina pengar själv till sånna saker :)
eftersom man lika gjärna kan köpa en vanlig mjukis tröja för 400-500:- ? :o
men om man vill hare lite lyxigare dår man spara ....;)
och nej jag är inte en fattiglapp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0