redo för klass fest år 9..?

hejsan
det var så att alla 9or skulle äta middag i stenstalids matsal jag gick dit och väntade tills varm rätten ;$
efter den så gick jag och erik hem till han för jag skulle ha en mobil sladd eftersom jag bytte bort min samsung toutch(?)mot en sony eriksson eftersom jag inte orkar med den mobilen längre, jag tröttnar så fort på en mobil ;$ kan inte stava haha orkade inte stanna kvar där.. lixom bara jag och erik som snackar och dom andra snackar med varandra det är ju jätte kul, (nat) men jaja
var där en sväng iaf sen drog jag till elin och lolloh, på stan fast vi åkte till coopan och köpte dricka och satte oss där inne istället, när klockan slog 21;51 ringde jag pappa för jag orkade inte cykla hem så... ja..han kom och hämtade mig ;), visst är han snäll ?(a)
för jag ville verkligen inte cykla hem ensam, men iaf nu har jag kommit hem osv!
laddar mobilen... ganska så ointresant om jag ska säga något haha!
men jag har inget och skriva och inte några bilder heller så det får bli någon gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0