scobett

Hej!
jag har precis mailat några företag som ni kanske ser... modekungen och gratis-bio och någon mera och kanske ska fixa blogg svar :)!
hoppas att jag kan börja tjäna pengar på min blogg menjag vet inte hur det kommer gå ... ;)
haha
men jag & erik har varit till netto & köpte stuffs till i kväll kanske kommer någon bild Om vi inte äter upp allt ;)HAHA
Och sen hem till mig & lämnade sakerna... och sen iväg till erik för att jag skulle göra ett video inlägg haha!
jag gör en volt.... ;) ska nog lägga in det senare om jag kommer ihåg och orkar... och snart eller ikväll ska jag & erik till Mcdonalds och äta ... och sen laddar vi kvällen med skräck (6)
hm... jag har inga egopix för tillfället så.... ni blir utan bild .....;)

Kommentarer
Postat av: Ebbanilsson

okej :), jag kan såklart fixa det, men vill du inte ha hjälp annars? om du inte villl ge ut lösenordet:D

2010-06-17 @ 19:11:30
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0