00:19 ny dag.

ska slå på en film snart och somna till den =D
och som ni ser har jag ändrat lite ;-)
jag vill även flytta skiten åt vänster men det verkar inte funka på min stilmall ;o
alltså jag orkar inte mera... om någon vet kommentera.
snart är filmen klar... så jag kan sätta på den...
hm...;) i morgon blir det skolan jag kommer vara död i morgon när jag vaknar... så det är bäst att filmen laddar lite fortare ;) haha!
ooch så vill jag ändra jätte mkt mera men jag är inte så bra med det dära med mallar och sånt :(
jag bara stör mig, och orkar inte göra klart, hm...det är 94% klart av filmen nu...
i morgon blir det skola sen efter den så vet jag inte vad jag ska göra så.. då kan jag ju passa på att göra klart min svenska uppsatts tills på fredag, och något brev till ian i so:n men nu blev filmen klar! Godnatt :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0