blond

hejsan sitter här hos klara och hon har precis ätit och jag sitter och ska bli blond igen ;)
hahah'
ochh nu e jag klar med det alltså jag ser värre ut än mortin alltså vadå brandgult ??!?!??! :o
hahhahaa alltså jagorkar inte !
hahaha men ska färga en gång till sen så blir det gult sen så blir det snart vit "alltså blondvitt"
aja nu ska jag kanske färga en gång till och väntaq sen drar vi nog till gästhamn för jag vill inte gå ut så hära !?!?!?
alltså seriöst jag ser as morotig ut ;o
man stör sig som fan :o
alltså det har regnat med !-.-
men jaja nu orkar jag inte skriva något mera! för jag tänkte bara skriva några rader men det blev typ 20 stycken
och inga punkter eller ngt heller ! hahhahahha
men jaja det blir bra!:D
det var två bilder från i går !:D
men jaja herrah ! :D

Kommentarer
Postat av: Emma!

haha! mortin! haha! jag såg han på dj-skolan här om dan..haha, han hade ingenstans o sitta i matsalen stackarn...han fick stå o äta :s ska inte du ja o hannah va snart? jag saknar våra gapflabb!

2010-05-23 @ 19:10:36
URL: http://artoraacklit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0