ett inlägg om dan räcker!:D

hejsan alla nu har jag varit med elin klara madde... först kom madde och vi gick ut med mitt får(h)
haha
min hund men han har så stor päls att han sserut som ett får (h)
men aja nu har dom dragit och jag sitter ensam! :o
(h) men de duger för jag e cool (h)
HAHAHHAA
juste vi orienterade idag (y)
och det första jag gjorde var att gå vilse ... för jag var ensam men jag kom ut på vägen igen och sen gick jag med några andra för jag e så dålig på det ,
men de e chill :D
och så hände det en fail till men tänker inte säga den HAHAH!,
men jaja nu vill ja ha typ någon frukt och äta? :D
men jaja orkar inte gå och kolla om vi har ,
och vafan vad stökit det blir här fort?!?!?!? :O
så jävla irriterande!:o
om jag inte hade varit lat hade jag damsugit (6)

Kommentarer
Postat av: axel

sv; haha yes! 25 grader typ :P

2010-05-18 @ 00:09:25
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0