hejsan !

hejsan skolan är slut
Och här sitter jag !:o
jag kanske ska va med nån senare men jaja
jag sitter här och tänker om jag ska färga gåret blondth (stavning) igen
det är många som säger att jag ska det och jag tycker själv att jag passar bättre i blondt..(skiter i stavning) ;)
jag gillar inte brun hårfärg om jag ska ärlig ^^
jag följde efter strömmen... kan man säga.. men jag ska nog färga tillbaka tror jag !:o
jag tror jag färgar håret varannan månad!:o
alltså det är helt sjukt... jag färgar as ofta... :D
men de är väl chill ?:D
hällre blir jag kallad blondie än bajskorven HAAHHAHAHA!
inte för att nån har sagt det men det är väl nån omogen idiot som säger det ^^
men jaja nu orkar jag inte skriva mera och jag tror jag ska fixa headern med!:D
tog lite bilder igår men orkade inte lägga indom :(

Kommentarer
Postat av: EBBA

BRUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111:)

2010-05-19 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0