When it comes to friends

hejsan
idag vaknade jag upp med hannah elin &klara i mitt rum =D
aja vi skrattade as mkt igår kväll och nu på morgonen & så såg vi att det var så hära mulet ute så vi ville typ inte gå upp hahaha..
men sen stekte elin & hannah pannkakor... & så diskade & städade dom.. ;$
och klara och jag städade mitt rum & hände ut mattan på balkongen,..
sen åkte klara hem & elin o hannah åkte och kolla på nån match ;$ i arenan då passade jag på och köpa färg och åka upp till klara.... (h)
där jag ffärgade det 2 gånger sen åkte vi ner till coop (h)
MEDGES EJ (6)HAHAHHAA
men jaja iaf sen drog vi hem till hannah & sen hem till mig och kollade film en stund
sen så skjutsade vi hem kklara & elin sen så åkte hannah och jag och pappa till cooooooop (6)
och köpte en ny blondering & sen när jag kom hem blånderade jag håret ännu en gång =DDDDDDD
orkar inte skriva mera bra hej !:D

Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Hej! Jag har bara en liten fråga.. Du vet dina sånna ''annonser'' du har över headern, bland annat där man kan komma till din facebook sida, hur har du gjort den bilden klickbar? alltså så att man kommer till din facebook när man klickar där :O? behöver verkligen hjälp med det! Najs blogg :D

2010-05-24 @ 19:22:25
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: ÅH tack :D Äntligen nån som förklarade :D

2010-05-24 @ 22:30:35
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0