WoW!

hejsan
jag fick jätta omogna kommentarer här haha!
jag började skratta, någon som tror att han är cool, för det måste vara så (att han tror att han är cool),HAHAH!
1: jag bryr mig inte!
2: säkert någon ful som skriver något sånt för han tror att han kan trycka ner mig,!
3: det är mer än 20 som följer min jag bryr mig inte om statestik, fast det är ju kul om den höjs!
4: och det dära för att trycka ner mig, var det lamaste han har att komma med! haha
5: han kommenterade direkt efter varandra!
6: (jag utgår från att det är en kille eftersom dom typ tror att dom kan något, haha och det är oftast dom som klagar på mig, för att dom inte vågar göra något själva...)
Och juste kristinehamn suger.. tur att vi snart ska börja gymnasiumet :)kommer jag bort från f**t skolan :D
nej jag ska inte smuts kasta någon  haha! så jag slänger in en glad bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0