14 år o gravid, fyfan vad jobbigt med ungar

hejsan alla jag har varit off dom senaste dagarna!
men nu kom jag på något och skriva om :)
denna tjej är fjorton år"14" ja som ni ser går hon med en barnvagn !
hon ska tydligen snart föda och är bara 14 år !

det finns både hiss och diss med denna tjej

visst hon kanske är modig och så men hon förlorar så mkt med att gå runt och ha ett barn tänk hon kanske inte kan vara med kompisar hela tiden och måste tahand om barnet!
jag skulle aldrig klara av ett barn eller så i min ålder men jag vill nog ha ett när jag blir vuxen!
men tänk om 4 år kommer barnet kunna gå men hon får ändå inte gå ut på krogen om hon inte har barnvakt. skolan kommer inte heller gå bra för henne
måste vara hemma varje dag tills ungen kan börja på dagis! det är det jag tycker synd om henne för!


men hissen är att hon har föräldrar som stöttar henne,. jag hade varit hennes pappa så hade jag nog sagt att hon skulle göra abort och vad hon tänkte med. hon får många bra och dåliga kommentarer! men det är ju ett plus om man skulle råka bli gravid, och ha någon stöttar en men hon kommer bara vara 14 år äldre än sin dotter. men aja här har ni hennes blogg.

http://micahs.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0