ang piercing :)

tjena :P
kom hem förut sitter och skriver lite på msn och spelar ett underbart kul spel på Fb.

cube chrash heter det!
man blir typ besatt :o


Jag har även fått en kommentar av en tjej som undrade om det gjorde ont och ta piercing i underläppen jag har delvis svarat på den kommentaren, men tänkte skriva upp det här på bloggen :)


när jag tog den? hm det var när rixfm var i karlstad förra året..
men aja jag var 15 år och ville ha en piercing och så valde jag i underläppen!? varför ? jo jag tyckte att det skulle se bra ut och så ville jag det.
Det var ungefär det som behövdes så mamma och jag gick ner till piercing butiken och beställde tid och sen när jag skulle ta den så fick jag ingen bedövning eller något.
men det gjorde inte heller ont. det kan påvärka tår kanalen så man fäller en tår men nej jag fick inte ens det och så skulle man inte äta på några timmar tror jag att det var.. men jag gick och åt en baugett efter tio minuter och jag kunde äta. delvis kan man må skit illa men då är det bra med en cola. det sa dom på piercing butiken (iaf man tar i tungan )eftersom det finns socker i cola.
Men aja det är värt att slänga ut 100kr på mun vatten och sånt man ska tvätta med på utsidan..
så fick man inte bada på 6 veckor eller nått men jag vadade efter 2dagar till- 1 vecka och då blev det lite varit men nu såhära dags på vintern är det inte så ofta man badar ute.. haha

så lycka till med din piercing kommer gå kanon ;)




så fick jag en kommentar om att jag skriver så dåligt förlåt. men jag suger på att stava.. ;)

Kommentarer
Postat av: cim

haha gulligt. men tack för tipset eller vad man nu kallar det:)

2010-11-05 @ 00:18:54
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0