bad uppdate

Hejsan just nu sitter jag här med huvud värk och julia här brevis mig :)
vi har gått och cyklat runt halva kristinehamn, skräll att jag köper alltid något när jag är inne i en affär!
senast nu när vi var ute och cyklade så gick vi in på coop! den butik som kommer få läggas igen när maxi öppnar igen år 2011! alla människor kommer till maxi då ;)

aja som sagt när jag var inne där så köpte jag en Large påse med chilli nötter och en 1,5liters drick allt gick på 53 kronor jag hade 52 så jag fick lägga till min 20a och spräcka den :(

men aja nu ska jag dra över mig mitt täcke och kolla på tv vi höres :D




wooooooooooooooopsi utväxten ;$

Kommentarer
Postat av: cim

gör det jätte ont att ta hål i underläppen? har vart sugen rätt länge, men vågar inte D:

2010-11-04 @ 01:57:32
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0