brother 4ever we

hejsan
förlåt för i går var verkligen inte på toppen humör men det ska egentligen inte gå ut över bloggen!
ni har tydligen inte fattat att bloggen är lixom en liten roll jag skriver saker jag inte menar skämtar och driver.
jag är ingen perfekt människa jag vet att det finns människor som läser denna blogg för att kommentera det i det riktiga livet utanför bloggen och det blir ju inte heller bra.

Darin – Lovekiller

Kent – Sjukhus


försöker muntra upper med denna bild :)
fett rolig :)

Kommentarer
Postat av: Patrik L

jag har aldrig fattat det roliga med att "dra en kissie" Xd kärlek till lovekiller (A)



sv; fria sms is love (A)

2010-11-01 @ 12:58:37
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0