dagen i stort sett :)

Hejsan
när min käre pappa kom hem så åkte vi ner till stan, jag sprang in på pressbyrån och köpte mig en STOR latte den smakade exakt samma som dom andra jag har köpt den kostade ca 24kr:-.
Sen så gick jag mot stjärnhallen där pappa skulle köpa lite godis så bad jag honom att följa med mig till metro en affär i stan. Så vi gick i spö regnet dit och så visade jag han en as snygg tröja som jag ville ha! och wooot han köpte den till mig :o jag har kollat på den i flera veckor nu efter skolan och på lunchenrasten! (för er som inte vet så har metro nya ägare eller nått sa julia som jag också mötte ) så det finns en kill avdelning där :) jag har gått förbi den affären minst 200gånger och inte vetat att det har funnits kill kläder men hannah sa att det fanns en as snygg tröja där så jag har ju gått in där för och kolla så då hittade jag den snygga tröjan från humör 300kr:-


sämsta kvalite någonsin men jag är inget proffs heller

sen när jag satt där i bilen påväg mot coop så fick jag sms av julia vart jag var så jag ringde upp och då var hon vid pressbyrån. så jag klev av :) så gick jag med julia hemmåt, och då kom malin! hon är nog den gladaste personen jag sett :)! man blir glad bara av att se henne haha :)! men aja sen så sa julia adjö till malin en gång till "dom hade varit innan" så gick jag och julia hemmåt men så gick vi förbi bygget och tänkte ähvafan vi går in en sväng så satt vi där och snackade med gunilla en av personalen på bygget :)"bygget är en fritidsgård för ungdommar" så kom hannah lolloh och elin in så hälsade vi lite på dom och sen så gick vi hemmåt :)

när vi var nära mig så kom julia på att hon ville hem så vi sa hejdå och nu sitter jag här ! har även bytt piercing :)! den vat svårt men jag klarade av det! men det var kämpigt :)

ajaaaaaaaaaaaaaa nu lyssnar jag på musik och msn och så har i stort sett min dag sett ut haha :)


Kommentarer
Postat av: Niklas

Sv: Jag stod bara i kassan så jag vet faktiskt inte. Mitt hår blev i alla fall inte fett, haha. Ska han börja på donken? :)

2010-11-02 @ 20:33:58
URL: http://www.soderniklas.se
Postat av: Niklas

Sv: Självklart finns det rist för fettigt hår, speciellt om man inte bombar det med wax och hårspray. ;) Värdinna? Då får man snygga kläder!

2010-11-02 @ 21:56:33
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0