?

Hejsan jag har undre längretid tänkt på att lägga ner min blogg det är ju inga som stannar och följer den ! :(
det blir varken mera personer eller kommentarer!
om man ska ha en blogg så ska den vara bra och kanske lite humor men jag verkar inte ha något av det.

jag skulle så gärna sluta blogga men jag klarar inte av det !
alltså jag är beronde! jag är verkligen det :(

jag kan inte sluta blogg.se är ett måste och ja det är som med folk som är beronde av en viss drog dom kan inte sluta det kan inte jag heller. visst om blogg.se skulle sluta fungera skulle jag göra en ny blogg på någon annan sida som blogger.com eller något!

det är sjukt! och detta inlägg var jag tvungen att skriva för att jag är beronde jag kan gå in på blogg.se 7 gånger om dagen utan att blogga...................

börjar låta barnsligt så ska sluta skriva nu...

om någon  någon alls vill att jag fortsätter skriva så kommentera gärna :(!

Kommentarer
Postat av: lisa :)

SLUTA INTE BLOGGA ! :o

FÖLJER DIN BLOGG VARJE DAG, FLERA GÅNGER OM DAGEN :D

och det gör väl inte ngt om man har många läsare så länge man har ngra som följer den !

2010-11-05 @ 13:56:41
Postat av: Patrik L

well... du kan ju börja med att sluta svara på kommentarer så här "HAHAHAHAH :D" det är inte till så stor hjälp liksom ;)



Och du borde fortsätta eftersom du är en av sjukt få personer som jag vet bloggar på skolan! :O

2010-11-05 @ 18:45:04
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: sofia edström :OOOOO

nej sluta inte blogga ! :(

2010-11-05 @ 21:42:58
Postat av: ludwiggran

DU SLUTAR INTE BLOGGA, OKEJ!!!!!!

2010-11-05 @ 22:38:52
URL: http://nattstad.se/ludwiggran
Postat av: Liza

Fortsätt! :o

2010-11-06 @ 13:57:43
URL: http://liiiizzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0