ey

hejsan har precis stigit upp och ätit frukost som pappa var snäll och ställt fram :D

och så har vi beställt skolkatalogen! det tog lite tid haha men det ordnasig till slut
snart ska jag iväg och tvätta håret för vid 3,ska jag till famor och så ska vi vara där några timmar :)
så då måste jag vara lite fräsch sätta på mig ett par jeans istället för mjukisbyxor som jag nästan lever i här hemma!



så såg jag ut i går jag ska bara byta jeansen mot ett par mörkare sen är jag nog klar HAAH!
ni kanske kan få en bild sen! men jag lovar inget och ni bryr er säkert inte heller haha!
men aja nu ska jag fortsätta lyssna på spotify och Fb sen så blire o tvätta håret sen farmor som sagt!
undrar om farmor kommer se att jag har tagit en tung piercing!?:o
hon kommer ju tuppa av om hon ser den så det är bäst och inte visa den :)
bye uppaterar senare :))

Sandi Thom – I Wish I Was A Punk Rocker (With Flowers In My Hair)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0