följ mig med bloglovin så följer jag er :D

Hejsan nu har jag precis ätit lite pannskakor och ja lite sylt med :)
det regnar ute och det är inte alls trevligt inte alls!
egentligen vill jag dra ner till vår lilla stad och bättra på brännan haha! men nej jag har varken pengar eller lusten att göra det ! det skulle vara om jag får pengar sen! men jag har redan fått massor av pengar och den 2:a december ska jag till ullared med hannah :) det ska bli skoj hihi

då får jag 1000 kr av pappa sen ska jag ha pengar själv ;o typ som jag har fått från min månads peng !? hur ska jag kunna klara mig! :(

för jag orkar inga mera nötter :(
och drickan har jag knappt rört! så varför köpte jag det :( kunde ligga på ett varmt ställe nu :(

snart så måste jag även fixa utväxten :)
kan ju inte gå runt och vara svart i huvudet!:o ahha
jag är seriöst svart längst ner vid hårbotten :(

skiter it och färgar håret brunt :D
eller mörkblondth :D

men aja hur kul är det för er att jag sitter här och snackar om mitt hår ? det finns sånna som inte ens har hår!
och inga bekymmer bara det att dom skanske vill styla det? och då blir det problem! :(

juste jag vill ha förslag på hårfrisyrer ! adda [email protected] så kan ni skriva vad det finns och vad jag skulle passa i för nu är det bara lånt och Flufff! AHHA


Alice Hagenbrant – Samson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0