fotoshoot (?)

HAHA hej
jag vet verkligen inte om det stavas så!
men aja
det regnar och då kan man inte vara ute så fotoshooten blev inställd ;) kanske någon annan dag!
detta är ingen kissie grej jag skulle faktiskt fotas idag
aja jag har tänkt att jag ska åka till karlstad och träffa en ny kompis haha! vi har aldrig träffats förut så det kommer ju bli spännade men aja ;)

jag vet inte när jag ska åka för jag har så mkt att göra just nu!

*duscha fast det är redan gjort!
*msn
*håret måste torkas hah
*plattare
*klä på mig
*gå till station
*vänta på bussen
*åka buss en halv timme -45.
* och hinna äta något :)

kommer hem vid efter 8 nån gång kanske !?
haha men jag finns ju på mobilen ;)




Kommentarer
Postat av: Annika:)

photoshoot*

2010-11-03 @ 20:04:25
URL: http://thevampiregirl.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, jag bor i kristinehamn. :)

2010-11-03 @ 22:02:24
URL: http://skkoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0