går dagen :)

Hejsan jag sa och kanske lovade att jag skulle skriva om gårdagen..
gårdagen var bra jag var så klart nervös men det är jag alltid innan jag ska träffa någon ny människa som jag inte känner :)!
när jag gick av bussen så var det en på min msn som skrev till mig när jag kom hem att han hade sett mig! haha lite kul och jag frågade varför han inte hälsade men han hade tydligen kommit på att det var jag tio minuter efter haha!
och då kom han inte ihåg att jag heter fredrik utan skrev att han kom på att jag hette freddisch! haha lite roligt vare..

men aja vi sågs och gick och beställde en tid till att sola ja det var min ide!? förvånade knappast? ne jag vill inte se ut som jag gjorde i somras ... dom jag var med sa att jag bländade dom haha!

men det var världens ris solarie man fick trycka på en fläckt brevid... HAHA

fast innan det så tog vi en fika på waynes(hoppas det stavas så haha )

här sitter jag och ha snott ludwigs mobil men han har så klart satt lås på den så jag inte kommer in på den och kan rota AHHA jag är galen i andras mobiler så ja......

här är jag iaf..



Och här har vi fjortisen ludde som även har en blogg! man kan säga att två gloggare möts AHHA!
men jag orkar iaf inte länka hans blogg:)

Och pinsam som jag är så tar jag en äppel dricka och en kaka!?
men ja alltså jag visste inte vad det fanns för kaffe sorter eller vad man ska säga och så hörde jag inte vad han i kassan sa .. han ville först ge mig en festis HAHA!

sen gick vi och solade som jag skrev där uppe...
sen gick vi till hans mammas salong och så pratade vi med hans mamma och gudmor? eller nått aja
båda var lika trevliga :D




denna parfym ska jag tjata på pappa att köpa till mig :D
för efter solariet så gick vi in i någon butik så lånade jag lite *;)*haha

sen så följde han mig till bussen så åkte jag hem och där när jag andländer står julia i all sin glans :D
så följde hon mig hem :D! en väldigt snäll tjej det dära :D



Kommentarer
Postat av: cim

okej va bra! men min systers kompisar har typ riktiga piercing saker och är intresserad av sånt. så det läju kännas samma som på vanliga piercing butik:)

2010-11-04 @ 16:37:46
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/
Postat av: cim

sv: jo det förstår jag, det gäller ju samma sak när man tar hål i naveln och öronen att tvätta extra noga när man badar eller gör något annat speciellt:)

2010-11-04 @ 23:23:10
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/
Postat av: cim

va haha?:d

2010-11-04 @ 23:58:39
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0