hm...?

Alla har ju en speciell roll! :)

Lilla foki ^^
Denna bloggare skriver ju bara om mat kakor dagens sötis och ja vad hon har gjort
senast jag kollade hennes blogg hade hon skrivit lite om någon dammsugare med lego i eller något..
hon ska snart flytta och lägga ner sin blogg?  det är vad jag har hört
hon skänker alla pengar till wwf? som räddar de små pandorna i indien eller vart det nu är..
men ändå värkar hon jämt ha nya kläder och går och lyxar till det lite extra
hon redigerar sina bilder väldigt mkt :) det har man sett om man kollar på hennes bilder och video klipp :)



Kissie
hon drar den falska vägen och lurar sina läsare vilket hon lykas bra med
hon lyxar till det med allt! ja hon har ju fixat brösten läpparna ja varit och fotograferats
här skänker man ingenting till de stakars pandorna!
hon får ju mkt saker med blir sponsrad och får lägga upp reklam så tjänar hon tydligen massor? jag vene håller inte så värst mkt koll på henne haha


kenza!
den tjejen som är med i varje mode magazine?
hon som alla tjejer är avund sjuka på ?ja
hon har precis skaffat sig ett program
jag vet inte mkt om denna tjej
men hon värkar skriva om vad hon har gjort och ja det !



Oneking "Fredrik"
min uppfattning om mig själv!
haha min blogg suger
ser ut som bajs försöker dra en liten kissie men skriver mera om vardag och vad jag gör :)
jag behöver ett blogg proffs som kan fixa min design !
jag har dåligt med läsare !
och beöver nått och skriva om !
kommentera mera vad ni vill läsa om för jag har ingen aning :)

Kommentarer
Postat av: felicia / foto-vardag-musik

Foki ska inte skänka sina pengar

någon stanns hon ska ha dom nere i Thailand,

och hon kommer inte att lägga ner sin

blogg. Hon kommer att fortsätta blogga nere i Thailand.

2010-11-03 @ 12:26:16
URL: http://dettaarfelicia.blogg.se/
Postat av: Patrik L

att dra en kissie är inte så jävla svårt egentligen. Skriv något jävligt groft som du står för. Irritera folk och gå dem på nerverna. i somras var det en jävla bloggkärring som muckade med mig och jag besöker fortfarande hennes blogg... easy as hell egentligen XD



damn vad jag svär! XD

2010-11-03 @ 12:36:02
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Celia

Du borde lära dig att skriva rätt .

2010-11-04 @ 12:18:22
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0