hos erik och lanar (h) haha

tjenare vi har nu på morgonen haft idrott!
det gick otroligt bra på volleybollen vi vann med 2/3 haha fett nice ;)
det gick otroligt bra för mig med må jag säga haha
men aja nu har vi nästan 3 timmars håltimme men kvart i 12 så börjar vi och så slutar jag klockan 3 :)
jag tog precis några egopix ;)




typ lite kyligt sisådär lite, kom och värm mig ;)

förövrigt så glömde jag min mössa på idrotten och nu är den borta :(
hoppas att anton tog hand om den men det är tveksamt! haha
jag slutar idag klockan 3 för jag ska på extra matte ! ja jag är dålig på matte svenska so geografi styrteknik engelska ja osv ! haha
men jag uppdaterar senare eller i kväll hare gött så länge för det ska jag ha!

i morse gick denna låt på radion  Tomas Ledin – Hon gör allt för att göra mig lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0