lite bilder sen dagen :)

så jävla snygga vantar fan grillar sönder typ AHAHA

för typ någon timme sen så följde jag moa till bilen :3
vi kanske ska ses på söndag? om jag inte minns fel
idag så har vi gått rakt genom kristinehamn typ ända från andra sidan till donken som ligger på andra sidan stan eller utkanten av vår lilla stad. sen så gick vi som sagt till netto där mojmoj bjussade mig på en energidricka :D
fett snällt ja0 :d sen gick vi hem till mig och lyssnade på musik och det har vi i stort sett gjort, juste vi mötte julia på donken där hon praoade haha min stavning
men aja har säkert skrivit detta en annan gång men ser det ut som om jag bryr mig ahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0