mot kd kära vänner

Hejsan just nu sitter jag hemma!? men det kanske inte är så konstigt jag har hunnit tvättat håret och torkat det och gjort det platt haaha ;)
ni kan ju gissa vart jag ska ;) AHHAHA
jag ska iaf till curling hallen och sitta där och sociala med moa :D! fast först ska jag ta bussen hem till ludde där han o moa bor!
i går var en härlig dag jag blev bjuden på fika gick till donken köpte en ny tröja och mössa! och sen så åkte vi till curling hallen! curling är typ en sten man ska skjuta över en is bana och krocka ut alla!? eller jag vet inte för jag hade ingen koll på det dära haha!
men jag skulle få lite pengar av pappa i dag så jag kan åka hem och till mat :)
han kommer snart hehe eller pappa kom in nu xD
men aja jag ska åka om några minueter bye uppdaterar kanske i hallen om dom fixar gästkonton till internet !;)

känner mig som en sexy bitch i dag ;) HAHAHAHA jag är en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0