orkar inte ladda upp nån mera

Hejsan alla jag har kommit hem från en heldag i curling hallen!
har suttit i en soffa och pluggat typ hela dagen sen så skulle ludde coatcha(?) dom andra så då åkte jag runt lite på isen med sånnadära skor HAHA :( det gick inge bra för mig :(
och jag har panik för i morgon är det ett väligt svårt prov i persondata...

hm.........kommer ju gå bra eller? nej
men jag har faktiskt pluggat de jag kan :) hehe elelr ja det jag har kommit på vad det har vart!
:D


men aja här kommer bilder..








Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför står det att din blogg är flyttad eller avslutad i vissa inlägg på bloglovin=? :S

2010-11-18 @ 21:06:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0