pluggar på brogårds gymnasiet....~

nu har jag gjort provet det gick sådära får hoppas på G men det kommer antagligen inte bli så.
men aja jag håller på att fundera på hur jag ska göra min design för jag ska byta hela skiten förutsom reklamen/facebook sakerna på sidan ska byta färg till svart ta bort löven och byta header, men lite svårt är det när man inte har PS :( får be någon annan göra den HEHE :D

någon som kan göra designs? jag vet jag suger på och stava så om det står fel så är det för att jag suger i svenska HAHA, men aja ha en bra dag uppdaterar senare!


HAHAHA jag är rätt brun! men måste fortsätta bränna på så man inte blir lika vit som man var förra vintern ;)

fatta jag var så vit... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0